Edyta Sierosławska szefową social media w Sigma Bis
Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU dołączyła Edyta Sierosławska, obejmując stanowisko head of social media, gdzie będzie zarządzała zespołem specjalistów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Od stycznia Sierosławska odpowiada za zarządzanie zespołem specjalistów zajmujących się obsługą klientów z grupy kapitałowej Orlen.
Ostatnio w Accenture Operations
Do końca grudnia 2020 roku Edyta Sierosławska pracowała w Accenture Operations jako project manager ds. social media, prowadząc projekty w branży automotive. W latach 2017-2019 pracowała jako manager ds. marketingu w social media w Carrefour Polska, gdzie była odpowiedzialna za kampanie na kanałach social oraz współpracę z influencerami.
Pracowała również jako specjalista ds. promocji i komunikacji w Instytucie Dialogu Międzykulturowego w Krakowie oraz jako specjalista ds. promocji programów międzynarodowych i social media w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współtwórczyni sukcesu marki Ekocuda w social media.
W ostatnich tygodniach zespół Sigma Bis zasiliło kilku managerów dotychczas związanych z innymi agencjami mediowymi. To specjaliści m.in. ze Starcomu i Mediacomu.
Ostatnio Sigma Bis zaczęła obsługiwać mediowo Link4, wśród jej klientów są m.in. Orlen, Energa, PZU oraz FoodCare.
Dołącz do dyskusji: Edyta Sierosławska szefową social media w Sigma Bis