SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edyta Górniak reklamuje Anti Agening Make up Sceniczny (wideo making of)

W telewizji, internecie i prasie trwa kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny, której gwiazdą jest Edyta Górniak. Zapraszamy do obejrzenia materiałów z przygotowywania tej akcji.

Kampania podkładu Anti Agening Make up Sceniczny podkreśla, że został on stworzony we współpracy z gwiazdami, dlatego najlepiej nadaje się do pielęgnacji i ochrony cery osób występujących publicznie oraz kobiet. W reklamie produkt jako swój numer 1 określa Edyta Górniak, która w lutym br. podpisała umowę na współpracę marketingową z Sorayą (więcej na ten temat).


Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1,TVP 2, Polsat, TVN, kobiece kanały tematyczne TVN, Polsat Cafe, kanały tematyczne z pakietu At Media), prasę (magazyny kobiece, m.in. „Twój Styl”, „Claudia”, „Viva!”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Kosmetyki”, „Zwierciadło”, „Party”) oraz internet (m.in. strona Edyty Górniak).


Produkcją reklam na potrzeby kampanii zajęła się firma Tandem Tarento, a za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy Starlink. Natomiast powierzchnię reklamową w prasie we własnym zakresie zaplanowała i kupiła firma Cederroth, do której należy marka Soraya.

Dołącz do dyskusji: Edyta Górniak reklamuje Anti Agening Make up Sceniczny (wideo making of)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
muhammad
Reklama dla Azji, z tymi uwypuklonymi azjatyckimi rysami twarzy.
odpowiedź
User
Andrzej
Cudowna EDYTA! - jak zawsze;)) Pozdrawiam
odpowiedź
User
reklamożerca
Znakomita, wyważona reklama, nie ociekająca kiczem z piękną kobietą na pierwszym planie. Brawo!
odpowiedź