Edipresse Polska kupiło serwis kulinarny Ilewazy.pl
Wydawnictwo Edipresse Polska przejęło serwis Ilewazy.pl (opisujący zawartość składników odżywczych w różnych produktach i daniach) od jego założycieli Macieja Raczkowskiego i Izabeli Soi-Raczkowskiej.
- Zakup Ilewazy.pl to doskonałe uzupełnienie oferty kulinarnej e-portfolio Edipresse Polska- zarówno z punktu widzenia reklamodawcy jak i użytkownika, który znajdzie w serwisie wiele praktycznych narzędzi online oraz bogatą bazę porad i produktów spożywczych - uzasadnia transakcję Ewa Redel-Bydłowska, członek zarządu Edipresse Polska nadzorująca serwisy kulinarne wydawnictwa.
Strona została kupiona od jej założycieli i szefów Macieja Raczkowskiego i Izabeli Soi-Raczkowskiej. Nie podano wartości transakcji. Stroną będzie teraz zarządzać Elżbieta Żołek, która w Edipresse odpowiada także za serwis Gotujmy.pl, natomiast Raczkowski i Soja-Raczkowska będą współpracować z redakcją przy tworzeniu treści do serwisu.
Ilewazy.pl to baza szczegółowo opisanych pod względem zawartości składników odżywczych tzw. ,,ważeń" (czyli porcji i praktycznych miar domowych) produktów spożywczych oraz dań. Na stronie dostępne są też takie opcje jak m.in. kalkulator wartości odżywczych, porównywarka produktów spożywczych oraz przelicznik jednostek kuchennych.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Ilewazy.pl miało prawie 300 tys. realnych użytkowników i 2,4 mln odsłon.
Edipresse Polska dołączy Ilewazy.pl do swojej sprzedażowej platformy reklamowej Edi-Net, obejmującej również strony Polki.pl, Wizaz.pl i Gotujmy.pl. Platformą kieruje Agnieszka Kos.
W czerwcu br. wszystkie strony internetowe Edipresse Polska zanotowały 8,31 mln realnych użytkowników i 67,4 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska kupiło serwis kulinarny Ilewazy.pl