Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
Do zarządu Edipresse Polska dołączyli Agnieszka Wicher-Szczesna (pełni w firmie funkcję dyrektor zarządzającej multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty) oraz digital chief operating officer Maciej Klepacki.
- Edipresse Polska w swojej strategii koncentruje się na rozwoju jakościowych digitalowych mediów dla kobiet oraz na budowaniu nowych źródeł przychodów w obszarach e-commerce i marketplace w oparciu o swoje najsilniejsze i zdigitalizowane kobiece brandy. Aby wesprzeć naszą strategię rozwoju powołujemy nowych członków zarządu z doświadczeniem digitalowym - uzasadnia Alicja Modzelewska-Warec dyrektor generalna Edipresse Polska.
Według danych Gemius/PBI w lutym br. serwisy internetowe Edipresse Polska zanotowały 10,99 mln realnych użytkowników i 86,62 mln odsłon. Do firmy należą przede wszystkim serwisy dla kobiet (Polki.pl i Wizaz.pl), dla rodziców (Mamotoja.pl, Niania.pl) oraz witryny jej magazynów drukowanych (m.in. Viva.pl i Party.pl).
Agnieszka Wicher-Szczesna pracuje w Edipresse Polska od 11 lat. Obecnie jako dyrektor zarządzająca multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty odpowiada za rozwój, promocję i strategię sprzedaży reklamowej m.in magazynów „Viva!”, „Party”, „Flesz”, „Uroda Życia” i ich serwisów internetowych, a także witryny Wizaz.pl. Zarządza również uruchomionym pod koniec 2017 roku Edipresse Content Studio.
Przedtem była w Edipresse Polska dyrektorem promocji oraz zastępcą dyrektora wydawniczego. Natomiast wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer, gdzie odpowiadała za rozwój marek biznesowych i lifestylowych. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Maciej Klepacki jest związany z Edipresse Polska od początku 2017 roku. Jako digital chief operating officer odpowiada za zarządzanie wszystkimi procesami cyfrowymi, obszarem technologii oraz za monetyzację internetowego portfolio firmy.
Przedtem Klepacki pracował jako dyrektor zarządzający w Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za strategię, rozwój biznesu i zarządzanie operacyjne ośmioma portalami tematycznymi: Bankier.pl, PIT.pl, VAT.pl, Twoja-firma.pl, Mambiznes.pl, PRnews.pl, 24.pl, SystemPartnerski.pl. Wcześniej związany był z ATM S.A. i domem mediowym Starcom Mediavest Group (SMG).
W 2017 roku grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma wydaje obecnie 10 tytułów prasowych, z końcem ub.r. zrezygnowała z magazynu „Be active”, który przejęła firma Ewy Chodakowskiej i jej męża.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
Wiadomo, ze Edipresse kupuje sporo ruchu