Edi-Net: Pachucka i Rentflejsz dołączają, Skwarna awansuje
Marzena Pachucka i Kamil Rentflejsz rozpoczęli pracę w biurze reklamy Edi-Netu, sieci stron kobiecych Edipresse Polska. Natomiast Joanna Skwarna awansowała na stanowisko specjalisty ds. reklamy.
Marzena Pachucka (na zdjęciu z lewej) w biurze reklamy Edi-Netu zajęła stanowisko specjalisty ds. reklamy na Wizaz.pl i Polki.pl. Zajmuje się kontaktami z klientami z sektora modowego oraz kosmetycznego (m.in. Dior, Nivea). Poprzednio Pachucka przez trzy lata pracowała w domu mediowym Value Media, ostatnio na stanowisku media planner & buyer.
Kamil Rentflejsz w Edi-Necie odpowiada za poszerzenie portfolio klientów o firmy spoza branży modowej i kosmetycznej. Wcześniej pracował jako copywriter w agencji reklamowej StudioForm oraz handlowiec i copywriter w agencji interaktywnej Highway. Ponadto jako freelancer przygotowywał koncepty storn internetowych, m.in. dla Krajowego Towarzystwa Lotniczego.
Natomiast Joanna Skwarna objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy, w ramach którego zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów z sektorów urodowego i RTV/AGD. Poprzednio Skwarna pełniła funkcję koordynatora projektów reklamowych, odpowiadając za współpracę z handlowcami i redakcjami serwisów należących do Edi-Netu. W Edipresse Polska pracuje od ponad roku.
Dołącz do dyskusji: Edi-Net: Pachucka i Rentflejsz dołączają, Skwarna awansuje