Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz
Tatuaże Eda Sheerana zdobią butelki ketchupu Heinz. To kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem brytyjskiej gwiazdy muzyki.
Heinz obchodzi w tym roku 150. urodziny, z tej okazji zaprosił do współpracy reklamowej jednego z najpopularniejszych na świcie piosenkarzy - Eda Sheerana. Brytyjski artysta pojawił się w spocie reklamowym ketchupu w czerwcu tego roku.
W kolejnej odsłonie kolaboracji, Sheeran użyczył marce wizerunku swoich tatuaży. Malunki zdobią butelki z limitowanej edycji „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”.
Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.
Heinz i Sheeran postanowili przekazać zysk ze sprzedaży wyjątkowej kolekcji butelek z tatuażem Brytyjczyka na cele charytatywne. Marka pieniądze przekaże fundacji Rise Against Hunger, piosenkarz organizacji East Anglia’s Children’s Hospices, EACH.
Jak zdobyć butelkę ketchupu z autografem Eda Sheerana?
Trzy butelki z kolekcji „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition” trafią już 15 sierpnia na aukcję w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s . Spora część butelek będzie do zdobycia w międzynarodowym losowaniu, które ruszyło 12 sierpnia stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz.
Aby wziąć udział w tej akcji, należy się zgłosić na stronie oraz wpłacić dobrowolny datek. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w losowaniu 23 sierpnia do 17.00 czasu londyńskiego (w losowaniu wezmą udział wszystkie osoby, które prawidłowo wypełnią zgłoszenie.Ponadto, pojedyncze butelki z limitowanej edycji piosenkarz rozda fanom podczas swoich koncertów, a kilka sztuk trafi do wybranych muzeów na świecie.
Dołącz do dyskusji: Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz