SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz

Tatuaże Eda Sheerana zdobią butelki ketchupu Heinz. To kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem brytyjskiej gwiazdy muzyki.

Heinz obchodzi w tym roku 150. urodziny, z tej okazji zaprosił do współpracy reklamowej jednego z najpopularniejszych na świcie piosenkarzy - Eda Sheerana. Brytyjski artysta pojawił się w spocie reklamowym ketchupu w czerwcu tego roku.

W kolejnej odsłonie kolaboracji, Sheeran użyczył marce wizerunku swoich tatuaży. Malunki zdobią butelki z limitowanej edycji  „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.

Heinz i Sheeran postanowili przekazać zysk ze sprzedaży wyjątkowej kolekcji butelek z tatuażem Brytyjczyka na cele charytatywne.  Marka pieniądze przekaże fundacji Rise Against Hunger, piosenkarz organizacji East Anglia’s Children’s Hospices, EACH.

Jak zdobyć butelkę ketchupu z autografem Eda Sheerana?

Trzy butelki z kolekcji „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition” trafią już 15 sierpnia na aukcję w londyńskim domu  aukcyjnym Christie’s . Spora część butelek  będzie do zdobycia w międzynarodowym losowaniu, które ruszyło 12 sierpnia stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz.

Aby wziąć udział w tej akcji, należy się zgłosić na stronie oraz wpłacić dobrowolny datek. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w losowaniu 23 sierpnia do 17.00 czasu londyńskiego (w losowaniu wezmą udział wszystkie osoby, które prawidłowo wypełnią zgłoszenie.Ponadto, pojedyncze butelki z limitowanej edycji piosenkarz rozda fanom podczas swoich koncertów, a kilka sztuk trafi do wybranych muzeów na świecie.

Dołącz do dyskusji: Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl