EB z loterią "Tymczasem hajs na próby"
Marka piwa EB (Grupa Żywiec) ruszyła z loterią promocyjną "Tymczasem hajs na próby". Do wygrania nagrody pieniężne.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwo EB (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej promocji lub w Messengerze.
Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości: 2 000 zł, 100 zł i 50 zł. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.
Zmianie uległa także receptura – nowe EB jest piwem o łagodnym i chmielowym smaku oraz zrównoważonej goryczce.
Loteria wspierana będzie działaniami w internecie i mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży.
Za komunikację digital marki EB odpowiada agencja VMLY&R. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: EB z loterią "Tymczasem hajs na próby"