Nowa strategia marketingowa EasySend
EasySend, polska firma zajmująca się transferami pieniężnymi, startuje z nową strategią marketingową i PR. Jej hasłem przewodnim jest „Beyond Borders”, czyli ponad granicami.
Nowa kampania realizowana w ramach strategii „Beyond Borders”, obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, stronę internetową i aplikację, biuro prasowe, kampanię telewizyjną oraz social media. To pierwsza tego typu kampania marketingowa i PR realizowana przez firmę EasySend, która na rynku działa już od 15 lat. Do tej pory rozwijała się organicznie, głównie przez system poleceń.
- Tym, co wyróżnia naszą firmę na rynku przelewów walutowych są świetne opinie naszych klientów i wsparcie na każdym etapie korzystania z usług. Z klientami zawsze rozmawiamy w ich ojczystym języku, a po drugiej stronie zamiast bota jest człowiek. Do obsługi klienta zatrudniamy osoby, które same są migrantami zarobkowymi i doskonale zdają sobie sprawę z wątpliwości, jakie mogą mieć osoby stawiające pierwsze kroki w transferach pieniędzy. To nasze przewagi, które teraz przekuwamy na strategię marketingową i PR - mówi Robert Lewandowski, prezes zarządu EasySend.
EasySend zmienia wizerunek i zatrudnia agencję PR
"Celem nowej strategii jest budowanie wizerunku marki jako tej, która pozwala przekraczać granice i sprawia, że przy przesyłaniu pieniędzy między krajami nie ma rzeczy trudnych i niemożliwych" - informuje EasySend
Za opracowanie strategii odpowiada agencja Bees & Honey, specjalizująca się w kampaniach marketingowych 360 i social media.
Nowa strategia EasySend obejmuje również działania public relations, na które składa się komunikacja korporacyjna, ekspercka oraz poradnikowa, skierowana do klientów. Za prowadzenie biura prasowego firmy i pozostałe aktywności PR odpowiada agencja Zoom bsc.
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia marketingowa EasySend