E-testy z wyzwaniem promują sprzęt AGD marki Amica (wideo)
Ruszyła internetowa kampania „Amica Wyzwanie” promująca sprzęt AGD Amiki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GoldenSubmarine, Studio Mucha i Equinox Polska.
Kampania „Amica Wyzwanie” obejmuje cykl interaktywnych testów urządzeń AGD marki Amica prowadzonych przez osoby o różnym stopniu zaznajomienia z nowymi technologiami, sztuką gotowania oraz o odmiennych preferencjach. Testy w formie wideo - dostępne na stronie amicawyzwanie.pl - są prowadzone przez sprzedawcę AGD, inżyniera i designera, którzy wygrali casting do tej roli. W pierwszym odcinku kilkuletni chłopiec i koło gospodyń wiejskich korzystają z piekarnika Amica Integra z programatorem i-Cook Timer, próbując upiec kurczaka. W serwisie znajdują się również porady ekspertów oraz informacje o produktach i promocjach marki Amica.
Strona i akcja „Amica Wyzwanie” są wspierane działaniami reklamowymi w innych serwisach internetowych. Za strategię, kreację i realizację całej kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, która materiały wideo przygotowała we współpracy z domem produkcyjnym Studio Mucha. Natomiast planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajmuje się dom mediowy Equinox Polska.
Dołącz do dyskusji: E-testy z wyzwaniem promują sprzęt AGD marki Amica (wideo)
producent powinien zwolnic te firme
za psucie wizerunku firmy /co to za zardzewiale blachy na początku ?/
reklamowianie i lansowanie kolesi,ktorzy obzeraja sie na wizji,
ktos widzial sprzęt reklamowany jak on wyglada ?
bo ja nie zauwazylem wcale,a jak on dziala ? tez nie wiem
kto to zatwierdzil do emisji w tej firmie Amica ?
i psujaca wizerunek zleceniodawcy
mowiac krotko
czy jest oddzialem firmy zagranicznej ?
ja bym zadzwonil do ABW i zlecil sprawdzenie
kto placi panom z firmy reklamowej -mastercook
czy whirpool