E-sport w 2017 r. wygeneruje prawie 700 mln USD przychodu, blisko 1,5 mld USD w 2020 r.
Z roku na rok w szybkim tempie rośnie popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy.
Według ostatnich szacunków firmy analitycznej Newzoo, globalny przychód z e-sportu sięgnie w 2020 r. blisko 1,5 miliarda dolarów, w porównaniu do 696 milionów dolarów w 2017 r.
Firma badawcza Juniper Research przewiduje natomiast, że w latach 2017-2021 przychód z e-sportu i gier streamingowych wzrośnie blisko dwukrotnie: z 1,8 miliarda dolarów do 3,5 miliarda dolarów.
Z kolei według SuperData Research, pochodzący z e-sportu globalny przychód z cyfrowych gier w 2016 r. sięgnął 900 milionów dolarów.
Dołącz do dyskusji: E-sport w 2017 r. wygeneruje prawie 700 mln USD przychodu, blisko 1,5 mld USD w 2020 r.