SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-Plus wprowadził serwer reklam mobilnych Advertising Selection

Grupa E-Plus jako pierwsza firma zdecydowała się na korzystanie zserweru reklam mobilnych Advertising Selection opracowanego przezAlcatel-Lucent. Rozwiązanie pozwala kierować przekazy promocyjneróżnego rodzaju do konkretnych grup użytkowników telefonówkomórkowych.

Niemiecka grupa E-Plus rozpoczęła korzystanie z serweru reklammobilnych Advertising Selection w ramach hostingu, w którym jejklienci wybierają jeden z trzech pakietów - S, M lub L - iotrzymują tygodniowo od 10 do 25 przekazów promocyjnych różnegorodzaju - push i pull w wiadomościach SMS i MMS oraz przez WAP.Rozwiązanie pozwala użytkownikom ustalać preferencje, dzięki czemuotrzymują reklamy, które mogą być dla nich najbardziejinteresujące, a reklamodawcy uzyskują dostęp do cennych danychdotyczących klientów, które zamieszczają oni w swoich profilachabonenckich.

Grupa E-Plus, która jako pierwsza skorzystała z serweruAdvertising Selection, uzasadnia, że personalizacja to jedynyskuteczny sposób prowadzenia mobilnych kampanii reklamowych. -Reklama w telefonach komórkowych nie może być postrzegana jakokłopot - przekonuje Daniel Euler, dyrektor zarządzający firmyGettings, którą E-Plus powołał do obsługi serweru.

Dołącz do dyskusji: E-Plus wprowadził serwer reklam mobilnych Advertising Selection

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl