E-mailowa lojalność Kruka
Firma jubilerska W. Kruk włączyła e-mail marketing w realizację swojego programu lojalnościowego klub 'W.Kruk dla Przyjaciół'.
Korzystając z systemu Sare, usprawniać będzie komunikację między salonami sprzedaży a klientami korzystającymi z ich usług.
– Dotychczas kontaktowaliśmy się z naszymi klientami w tradycyjny sposób: poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne czy listy. Dzięki e-mail marketingowi możemy dostosować treści do grup odbiorców oraz dużo szybciej i na znacznie większą skalę informować ich o nowościach pojawiających się w naszych salonach – mówi Iwona Cieślik PR Manager W.Kurk. – Tą drogą pragniemy także składać im życzenia, np. z okazji świąt – dodaje.
– Sposób korzystania z SARE przez W. KRUK pozwala na przesyłanie konkretnych informacji tylko tym klientom, dla których są one istotne. Dzięki temu, że odbiorcy znajdują w swojej skrzynce wiadomość od „swojego” sklepu firmowego, w którym kupują biżuterię, a nie od ogólnopolskiego producenta, traktują je bardziej osobiście, co przekłada się na lojalność względem salonu – wyjaśnia Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający Sare.
Dołącz do dyskusji: E-mailowa lojalność Kruka