SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-mailowa lojalność Kruka

Firma jubilerska W. Kruk włączyła e-mail marketing w realizację swojego programu lojalnościowego klub 'W.Kruk dla Przyjaciół'.

Korzystając z systemu Sare, usprawniać będzie komunikację między salonami sprzedaży a klientami korzystającymi z ich usług.

– Dotychczas kontaktowaliśmy się z naszymi klientami w tradycyjny sposób: poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne czy listy. Dzięki e-mail marketingowi możemy dostosować treści do grup odbiorców oraz dużo szybciej i na znacznie większą skalę informować ich o nowościach pojawiających się w naszych salonach – mówi Iwona Cieślik PR Manager W.Kurk. – Tą drogą pragniemy także składać im życzenia, np. z okazji świąt – dodaje.

– Sposób korzystania z SARE przez W. KRUK pozwala na przesyłanie konkretnych informacji tylko tym klientom, dla których są one istotne. Dzięki temu, że odbiorcy znajdują w swojej skrzynce wiadomość od „swojego” sklepu firmowego, w którym kupują biżuterię, a nie od ogólnopolskiego producenta, traktują je bardziej osobiście, co przekłada się na lojalność względem salonu – wyjaśnia Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający Sare.

Dołącz do dyskusji: E-mailowa lojalność Kruka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolosz
Ciekawe, że najwięcej komentarzy odnośnie zatrudnienia u kruka można znaleźć na forum gowork.
odpowiedź