SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

e-mailoholicy

Tematem raportu przygotowanego na zlecenie Veritasu przez Dynamic Markets było uzależnienie internautów od e-maili

Tematem raportu przygotowanego na zlecenie Veritasu przez Dynamic Markets było uzależnienie internautów od e-maili. Okazuje się, że nieotrzymywanie maili lub chwilowy brak dostępu do poczty elektronicznej (bez względu na powód) to powód do złości większości internautów.

Co piąty z nich wybucha gniewem od razu (np. po awarii poczty), 30 proc. badanych zaczyna się złościć po pół godzinie bez otrzymywania e-maili, zaś po godzinie wybucha gniewem 82 procent.

Czyżby trzeba bylo zacząć tworzyć kluby "anonimowych e-mailoholików"? Firma nie podała jednak danych dotyczących wielkosci i sposobu wyboru "próbki badawczej" -stąd nie wiadomo na ile powyższe badania mogą być reprezentatywne.

Dołącz do dyskusji: e-mailoholicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl