e-mailoholicy
Tematem raportu przygotowanego na zlecenie Veritasu przez Dynamic Markets było uzależnienie internautów od e-maili
Tematem raportu przygotowanego na zlecenie Veritasu przez Dynamic Markets było uzależnienie internautów od e-maili. Okazuje się, że nieotrzymywanie maili lub chwilowy brak dostępu do poczty elektronicznej (bez względu na powód) to powód do złości większości internautów.
Co piąty z nich wybucha gniewem od razu (np. po awarii poczty), 30 proc. badanych zaczyna się złościć po pół godzinie bez otrzymywania e-maili, zaś po godzinie wybucha gniewem 82 procent.
Czyżby trzeba bylo zacząć tworzyć kluby "anonimowych e-mailoholików"? Firma nie podała jednak danych dotyczących wielkosci i sposobu wyboru "próbki badawczej" -stąd nie wiadomo na ile powyższe badania mogą być reprezentatywne.
Dołącz do dyskusji: e-mailoholicy