SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

e-finanse - miliony w sieci

Z usług e-bankowości korzysta 2,3 mln Polaków

W ciągu najbliższych 6 miesięcy kolejne 2,4 mln otworzy konto, 1,5 mln wybierze kartę kredytową, a 0,7 mln weźmie kredyt mieszkaniowy on-line. Dowiedz się co zrobić, by zostali Twoimi klientami: 24 listopada w Hotelu Marriott w Warszawie konferencja 'e-finanse - miliony w sieci' organizowana przez Money.pl.

e-finanse - dziś szansa, jutro konieczność

Rynek e-finansów rozwija się niezwykle dynamicznie. Przed firmami oferującymi produkty i usługi finansowe otwiera to szerokie możliwości. Aby je wykorzystać trzeba wiedzieć, jaki jest profil klienta, z jakimi produktami i jak do niego dotrzeć. Tradycyjna wiedza marketingowa przestaje być użyteczna. Dla skutecznej sprzedaży w internecie niezbędna jest znajomość specyfiki tego medium, jego użytkowników, bieżących trendów oraz tendencji rozwojowych.

Po raz pierwszy w Polsce...

Jak wygląda polski rynek e-finansów? Kto go tworzy? W jakim kierunku będzie się rozwijał? Jak na nim zarobić? Które działania on-line są skuteczne i dlaczego? Na te pytania podczas konferencji odpowiedzą specjaliści w dziedzinie reklamy oraz sprzedaży on-line - przedstawiciele instytucji finansowych i organizacji zajmujących się internetem: sieci reklamy internetowej Ad.net, firmy badawczej Gemius oraz Interactive Advertising Bureau Polska.

... case study

Przekazana przez ekspertów wiedza teoretyczna zostanie poparta praktycznymi zajęciami warsztatowymi. Zaprezentowane zostaną case study instytucji, które w na rynku finansów on-line odniosły sukces: mBank, SG Equipment Leasing Polska, PKO/CREDIT SUISSE TFI, Krajowy Rejestr Długów.

... wyniki badań konsumentów on-line

Na konferencji zostaną opublikowane wyniki unikalnych badań na temat polskiego rynku e-finansów. Specjalnie dla Money.pl zbadane zostały preferencje użytkowników kupujących produkty finansowe w internecie oraz postrzeganie zakupów on-line przez internautów. Wyniki badań pozwalają porównać tradycyjne kanały sprzedaży usług finansowych ze sprzedażą on-line, wnioskować o uwarunkowaniach skuteczności sprzedaży oraz ocenić kierunek dalszego rozwoju polskich e-finansów.

Dla kogo?

Konferencja jest skierowana przede wszystkim do instytucji, które jeszcze nie posiadają internetowego kanału sprzedaży produktów i usług finansowych, a myślą nad jego stworzeniem. Zainteresowany nią może być każdy profesjonalny dostawca usług finansowych, nawet jeśli sprzedaje już w internecie. Najnowsza wiedza o rynku e-finansów może mu pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji.

Organizator

Organizatorem konferencji jest Money.pl, najpopularniejszy portal finansowy w Polsce. Ze średnią liczbą 341 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (wg badania gemiusAudience, próba: lipiec 2004) Money.pl zajmuje pierwszą pozycję wśród portali finansowych i biznesowych. Jest też największą platformą sprzedaży produktów finansowych on-line: w 2003 roku za jej pośrednictwem 30 instytucji finansowych uruchomiło produkty i usługi o łącznej wartości 80 mln złotych.

Patronat honorowy nad konferencją objął Związek Banków Polskich. Partnerami są: Ad.net, Gemius, Interactive Advertising Bureau Polska a patronem mdialnym m.in. Wirtualnemedia.pl.

Więcej informacji i zgłoszenia: www.money.pl/konferencja

Dołącz do dyskusji: e-finanse - miliony w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl