e-finanse, czyli nowe możliwości
Jak zwiększyć sprzedaż on-line produktów finansowych? Jak wypromować markę w internecie? Teraz możesz poznać nowe możliwości!.
Portal finansowy Money.pl zaprasza na konferencję „e-finanse 2005/2006”.
e-finanse – to miliony w sieci. Taki był wniosek z ubiegłorocznej dyskusji o produktach i usługach finansowych dostępnych w internecie. Specjaliści od sprzedaży i marketingu po raz pierwszy w Polsce mówili o tym, jak wygląda polski rynek e-finansów, kto go tworzy, które działania on-line są skuteczne i dlaczego?
Ostatni rok w e-finansach
Konkluzje z konferencji potwierdziły się w praktyce. W ostatnim roku nowe podmioty zaczęły sprzedawać swoje produkty w internecie. Mogliśmy obserwować efektywne kampanie kreowania nowych marek w sieci. Ich sukcesy są dowodem na to, że w dalszym ciągu jest na rynku e-finansów miejsce dla nowych firm, produktów i usług. Jak wykorzystać tę szansę?
II edycja
Podczas tegorocznej konferencji organizatorzy chcą rozmawiać przede wszystkim o tym, co zrobić, by dzisiaj odnieść sukces w sprzedaży w sieci. Opowiedzą też o rozwoju internetu, rynku e-finansów oraz zachowaniach Internautów. Na podstawie unikalnych badań Gemius SA - firmy monitorującej polską sieć stron www - przedstawione zostaną także plany internautów dotyczące zakupu produktów finansowych na najbliższe miesiące. Specjaliści od strategii marketingowych opowiedzą natomiast o tym, jak skutecznie wprowadzić markę do internetu. Pokażą to na przykładach PZU SA i „DomBanku”. O strategiach mBanku opowie z kolei autor jego sukcesu, gość specjalny konferencji – Sławomir Lachowski, prezes Grupy BRE.
Konferencja i case studies „e-finanse 2005/2006 – w stronę nowych możliwości”
7 grudnia 2005 r., hotel The Westin, Warszawa
Organizator: Money.pl, portal finansowy nr 1
Szczegóły i rejestracja: www.e-finanse.pl
Patron medialny: Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: e-finanse, czyli nowe możliwości