Dzienniki promują e-prenumeraty: „Puls Biznes” za 7,90 zł miesięcznie przez kwartał
„Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) przygotował nową ofertę promocyjną subskrypcji cyfrowej. Od teraz kwartalną prenumeratę można kupić za nieco ponad 23 zł, czyli 7,90 zł za miesiąc.
- Bieżące informacje i analizy ze świata biznesu i gospodarki teraz w cenie niższej niż mała kawa - zachęca „Puls Biznesu”.
Cena prenumeraty „Poznaj Puls Biznesu” kosztuje teraz 23,70 zł za kwartał (7,90 zł za miesiąc), a potem 79 zł miesięcznie. Poprzednio jednorazowo można było skorzystać z ceny 7,90 zł przez pierwszy miesiąc
Kolejne warianty e-prenumeraty „Puls Biznesu pozostają bez zmian: „Puls Biznesu Basic” kosztuje 225,15 zł za kwartał, 79 zł za jeden miesiąc, 426 zł za półroczną subskrypcję lub 663 zł - za roczną. Ceny za opcję „Premium” wynoszą: 129 zł za miesiąc, 367,65 zł za kwartał, 696,60 za pół roku, a 1238,40 za rok.
Od dziś Puls Biznesu za 7,90/mies., przez cały kwartał. Również dla tych, którzy z subskrypcji korzystali już wcześniej. Bieżące informacje i analizy ze świata biznesu i gospodarki teraz w cenie niższej niż mała kawa. Przekonaj się, że warto: https://t.co/ugfDH9iYkn#ZostańWdomu pic.twitter.com/bqqcF3D6zg
— Puls Biznesu (@puls_biznesu) March 26, 2020
Specjalną ofertę na czas kwarantanny przygotował też „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes): pierwszy miesiąc dostępu do e-wydania dziennika kosztuje teraz 9,80 zł (cena za dwa dostępy). Z kolei e-prenumerata kwartalna to koszt 329 zł, półroczna – 639 zł, a za rok dostępu cyfrowego zapłacić trzeba 1199 zł.
Z kolei „Rzeczpospolita” (Gremi Media) oferuje swoją subskrypcję cyfrową na kwartał w cenie 560 zł, dokładając drugi kwartał gratis. Miesięczny dostęp to koszt 195 zł, zaś roczny - 1990 zł.
„Gazeta Wyborcza” (Agora) dostęp do Wyborczej.pl daje teraz za złotówkę za pierwszy miesiąc (zamiast 19,90 zł w pakiecie „Podstawowym na start”, a 29,90 w ofercie „Rodzinny na start”). Od niedawna za prenumeratę dziennika można płacić razem z rachunkiem w sieci Orange Polska lub Play.
Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” korzystało 218 tys. użytkowników, o 47,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętny przychód miesięczny od subskrybenta, który kupił ofertę bezpośrednio na Wyborcza.pl, wynosił 14 zł.
Wydawcy pozostałych dzienników nie ujawniają danych sprzedaży prenumeraty cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Dzienniki promują e-prenumeraty: „Puls Biznes” za 7,90 zł miesięcznie przez kwartał