Dziennikarze RMF FM reklamują konkurs „Ja Cię kręcę” (wideo)
Na antenie radia RMF FM ruszył konkurs „Ja Cię kręcę”. Wspiera to kampania reklamowa, w której występują dziennikarze rozgłośni, m.in. Darek Maciborek, Przemysław Skowron, Daniel Dyk i Iwona Bołdak.
W konkursie „Ja Cię kręcę” zadaniem uczestników jest przesyłanie w serwisie rmf.fm filmów, w których śpiewają piosenki artystów znanych z tej rozgłośni. Pierwsze tysiąc osób, których filmy zostaną zaprezentowane na stronie, otrzyma nagrody gwarantowane, a w kolejnych etapach zabawy do zdobycia będą m.in. smartfony. Zwycięzca, wybrany przez słuchaczy i internautów w połowie sierpnia, dostanie nagrodę specjalną.
Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa z udziałem dziennikarzy RMF FM, takich jak Darek Maciborek, Przemysław Skowron, Daniel Dyk i Iwona Bołdak. Działania obejmują telewizję (TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, kanały tematyczne z oferty Polsatu, Atmedia i Discovery), prasę oraz internet (YouTube, Ipla, strony z pakietu AtMax). Kreację kampanii przygotowała agencja Pompidou, spoty wyprodukowała agencja PB Team, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy The MediaInsight.
Konkurs wspiera również trasa eventowa, w którą związani z RMF FM artyści tacy jak Enej, Ania Wyszkoni czy Bracia ruszą na początku lipca żółto-niebieskimi samochodami, do których będą zapraszać słuchaczy. Razem będą śpiewali piosenki, a filmy z ich przejażdżki będą publikowane na stronie rmf.fm. Odwiedzą różne regiony Polski, m.in. wybrzeże, Warszawę, Dolny Śląsk, Małopolskę i Mazury.
RMF FM jest zdecydowanie najpopularniejszą rozgłośnią - od marca do maja br. jej udział w ogólnym czasie słuchania wyniósł 26,9 proc. (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Dziennikarze RMF FM reklamują konkurs „Ja Cię kręcę” (wideo)