SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarze RMF FM reklamują konkurs „Ja Cię kręcę” (wideo)

Na antenie radia RMF FM ruszył konkurs „Ja Cię kręcę”. Wspiera to kampania reklamowa, w której występują dziennikarze rozgłośni, m.in. Darek Maciborek, Przemysław Skowron, Daniel Dyk i Iwona Bołdak.

W konkursie „Ja Cię kręcę” zadaniem uczestników jest przesyłanie w serwisie rmf.fm filmów, w których śpiewają piosenki artystów znanych z tej rozgłośni. Pierwsze tysiąc osób, których filmy zostaną zaprezentowane na stronie, otrzyma nagrody gwarantowane, a w kolejnych etapach zabawy do zdobycia będą m.in. smartfony. Zwycięzca, wybrany przez słuchaczy i internautów w połowie sierpnia, dostanie nagrodę specjalną.

Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa z udziałem dziennikarzy RMF FM, takich jak Darek Maciborek, Przemysław Skowron, Daniel Dyk i Iwona Bołdak. Działania obejmują telewizję (TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, kanały tematyczne z oferty Polsatu, Atmedia i Discovery), prasę oraz internet (YouTube, Ipla, strony z pakietu AtMax). Kreację kampanii przygotowała agencja Pompidou, spoty wyprodukowała agencja PB Team, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy The MediaInsight.

Konkurs wspiera również trasa eventowa, w którą związani z RMF FM artyści tacy jak Enej, Ania Wyszkoni czy Bracia ruszą na początku lipca żółto-niebieskimi samochodami, do których będą zapraszać słuchaczy. Razem będą śpiewali piosenki, a filmy z ich przejażdżki będą publikowane na stronie rmf.fm. Odwiedzą różne regiony Polski, m.in. wybrzeże, Warszawę, Dolny Śląsk, Małopolskę i Mazury.

RMF FM jest zdecydowanie najpopularniejszą rozgłośnią - od marca do maja br. jej udział w ogólnym czasie słuchania wyniósł 26,9 proc. (według badania Radio Track - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Dziennikarze RMF FM reklamują konkurs „Ja Cię kręcę” (wideo)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eeep
A nie ma przypadkiem jakiegoś ustalenia że dziennikarze nie występują w reklamach? O przepraszam nie zauważyłem że to przecież nie dziennikarze... Nie oszukujmy się - ta wytyczna powstała dla mediów opiniotwórczych. Szkoda tylko trudu tych co przez wiele lat próbowali w tym względzie coś osiągnąć. Konkursik ważniejszy jak widać. Upadek i tyle - wysyłajmy filmiki i smsy
odpowiedź
User
mikk
tylko najt najt najt płoną światła rajt :D
odpowiedź
User
Radiofan
To nie reklama tylko autoporomocja
odpowiedź