Dziennik zarabiają więcej
Rosną wpływy reklamowe dzienników
"Gazeta Wyborcza" zarobiła nawięcej z reklam w I półroczu 2004 - wynika z danych Agory Monitoring, które powstały na podstawie oficjalnych cenników.
"Gazeta Wyborcza", zarobiła 350 mln zł, o 4,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2003 roku. Drugie miejsce utrzymała "Rzeczpospolita" - 73,7 mln zł (wzrost o 24 proc.), a trzecie "Super Express" - 48,4 mln zł (wzrost o 12,5 proc.). Czwarty jest "Dziennik Bałtycki" - 30,1 mln zł (spadek o 8,7 proc.).
Piąte miejsce przypadło dla"Faktu", który zarobił 28,7 mln zł, szóste "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska" (tytuł powstał 1 grudnia ub.r. z połączenia trzech dzienników dolnośląskich) - 20,6 mln zł.
Dziesiątkę najlepiej zarabiających dzienników uzupełniają: "Dziennik Zachodni" - 19 mln zł (spadek o 12,2 proc.), "Puls Biznesu" - 18,8 mln zł (wzrost o 33,1 proc.), "Dziennik Polski" - 18,4 mln zł (wzrost o 11 proc.), "Dziennik Łódzki" - 17,4 mln zł (wzrost o 7,4 proc.).
Spośród tytułów z ubiegłorocznego zestawienia z dziesiątki wypadły "Głos Wielkopolski" - 15,5 mln zł (spadek o 21,1 proc.) oraz "Gazeta Poznańska" - 11 mln zł (spadek o 22,7 proc.).
Największe wzrosty wpływów z reklamy zanotowały: "Kurier Lubelski" - wzrost o 60,7 proc., do 5,2 mln zł, "Gazeta Giełdy Parkiet" - wzrost o 55,2 proc., do 8,2 mln zł oraz wymienione wyżej "Puls Biznesu" i "Rzeczpospolita".
Dołącz do dyskusji: Dziennik zarabiają więcej