SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dzień Dobry TVN' wygrało z 'Pytaniem na śniadanie'

Poranny magazyn 'Dzień Dobry TVN' od września 2008 r. do czerwcatego roku śledziło średnio 609 tys. osób. Morning show TVP2"Pytanie na śniadanie" gromadził w tym czasie przed ekranamitelewizorów 562 tys. widzów.

"Dzień Dobry TVN" w dni powszednie zapewniałostacji 16,6 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,37 proc. wkomercyjnej grupie docelowej - wynika z danych AGB NielsenMedia Research* dla Wirtualnemedia.pl.Program w porównaniu do poprzedniego sezonu nieznacznie poprawiłswoje wyniki.

dziendobryogladal

Gorsze wyniki niż przed rokiem zanotowały weekendoweodcinki śniadaniowego programu. Śledziło je nieco ponadmilion widzów przy udziale w rynku wynoszącym 15,8 proc. oraz 17,66proc. udziału w grupie 16-49.

weeekendtvn


"Pytanie na śniadanie" zanotowało 15,77 proc.udziału w rynku w grupie 4+ oraz 13,75 proc. udziału w grupie16-49. W poprzednim badanym okresie proporcje te wyniosłyodpowiednio 16,21 proc. udziału i 13,21 proc. udziału.

pytanuieogl


W profilu widowni obu programów dominują kobiety. Ponad 45 proc.widzów "Dzień Dobry TVN" pochodzi z dużych oraznajwiększych miast, zaś ponad 65 proc. widzów "Pytania naśniadanie" zamieszkuje wsie i najmniejsze miasta.

gutenmorgenprofil


pytanieprofilwidza


Wpływy cennikowe wokół "Dzień Dobry TVN" wyniosły ponad 80mln złotych, "Pytanie na śniadanie" na papierze zarobiłoponad 47 mln złotych (bez rabatów). Oba programypowrócą po wakacjach.



*dane od 1 września 2008 roku do 12 czerwca.

Dołącz do dyskusji: 'Dzień Dobry TVN' wygrało z 'Pytaniem na śniadanie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl