'Dziecko' liderem
Miesięcznik 'Dziecko' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w styczniu 2007 r.
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Dziecko” (Agora), który osiągnął w styczniu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 97 811 egz. (wzrost o 19 proc. w stosunku do stycznia 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowało się ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 86 459 egz., a na trzecim ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA), ze średnią 73 743 egz.
styczeń | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 97811 | 81098 |
Mam Dziecko | 86459 | 89738 |
Twoje dziecko | 73743 | 71461 |
Mamo, to ja | 70421 | 121546 |
Rodzice | 62176 | 77145 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" większość miesięczników dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.
2007/2006 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 97811 | 107787 |
Mam Dziecko | 86459 | 90729 |
Twoje dziecko | 73743 | 73160 |
Mamo, to ja | 70421 | 134722 |
Rodzice | 62176 | 76472 |
Podobne informacje - styczniowe dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- 'Wprost' goni 'Politykę' i 'Newsweek'
- 'Tina' wyprzedziła 'Przyjaciółkę'
- Twój Styl zyskuje, konkurencja w dół
- "Świat Kobiety" numerem jeden
- Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' liderem