Dziecięce zabawy perkusisty i mistrzyni nurkowania reklamują VOX (wideo)
Startuje produktowa odsłona mebli i elementów wyposażenia wnętrz marki VOX. Bohaterami akcji - przygotowanej przez Ars Thanea, Graffiti Films, Lunapark i ZenithOptimedia Group - są dzieci interesujące się grą na perkusji i nurkowaniem.
Reklamy marki VOX pokazują sceny z beztroskiego dzieciństwa przyszłego perkusisty i mistrzyni nurkowania, którym rodzice dzięki odpowiedniemu zaaranżowaniu przestrzeni w domu umożliwiają rozwijanie tych pasji. Puentuje to hasło: „Wolność zaczyna się w domu”. Kampania podkreśla, że marka VOX obejmuje nie tylko meble, lecz także drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne i wiele innych materiałów wykończeniowych.
Akcja zaczęła się dwa tygodnie temu od reklam wizerunkowych.
Produktowa odsłona kampanii jest prowadzona od 7 września w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty), internecie, radiu (rozgłośnie lokalne) oraz salonach sprzedaży VOX.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Ars Thanea. Spoty nakręcili i wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy, produkcją zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Dziecięce zabawy perkusisty i mistrzyni nurkowania reklamują VOX (wideo)