Dzieci wybierają Cartoon Network
Cartoon Network - numerem 1 w Polsce
Telewizja Cartoon Network na podstawie wyników badań AGB Polska z sierpnia 2004r., zajmuje pierwsze miejsce wśród kablowych i satelitarnych kanałów dla dzieci w wieku 4-15 w Polsce.
W sierpniu br. Cartoon Network osiągnął średni udział w widowni w wysokości 10,21% w grupie widzów 4-15 lat, co w porównaniu z rokiem ubiegłym stanowi wzrost o 29%.
W tym samym miesiącu Cartoon Network oglądało ogółem 5,2 mln widzów, o 26% więcej, niż w ubiegłym roku. Tak doskonałe wyniki są efektem ciągłego udoskonalania oferty programowej oraz licznych akcji reklamowych i marketingowych.
Helen Lucy, szef marketingu i dyrektor kanału: -Te fantastyczne wyniki są dowodem na to, że konsekwentnie pokazujemy naszej widowni jej ulubione kreskówki. Ponadto, tego lata daliśmy naszym widzom szansę głosowania na programy, które naprawdę chcieli oglądać i okazało się, że chętnie skorzystali z tej możliwości.
- W ciągu kilku najbliższych miesięcy fani będą mogli oglądać nie tylko nowe serie ulubionych kreskówek Cartoon Network, jak np. Atomówki czy Bliźniaki Cramp, ale również całkiem nowe seriale, m.in. Duel Masters i Transformers Energon, które włączamy właśnie do naszej oferty programowej.
Atomówki, Scooby-Doo i Chojrak, tchórzliwy pies znalazły się wśród kreskówek najchętniej oglądanych przez polskie dzieci w sierpniu.
Oprócz odniesienia sukcesu w Polsce, w sierpniu Cartoon Network prowadził również wśród kanałów dziecięcych na Węgrzech i w Rumunii, zwyciężając w konkurencji z wszystkimi kanałami, również naziemnymi, w obu regionach.
Dołącz do dyskusji: Dzieci wybierają Cartoon Network