Dzieci i nastolatki oglądają więcej wideo online niż dorośli
W kwietniu dzieci obejrzały więcej klipów wideo w sieci iprzeznaczyły na to więcej czasu niż użytkownicy powyżej 18. rokużycia.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańskiedzieci w wieku od 2 do 11 lat obejrzały średnio 51 klipów wideoonline i przeznaczyły na nie 118 minut, a w przypadku nastolatków wwieku od 12 do 17 lat średnia wyniosła 74 klipy i 132 minuty -informuje serwis Marketing Charts.
Tymczasem internauci powyżej 18. roku życia obejrzeli w kwietniuśrednio 44 filmiki w sieci, na które poświęcili 99 minut.
Najpopularniejszym serwisem wideo online w każdej zewspomnianych grup był należący do Google YouTube. Przyciągnął on wkwietniu 4,1 miliona amerykańskich dzieci w wieku od 2 do 11 latoraz 8,9 miliona nastolatków w wieku od 12 do 17 lat.
W sumie w kwietniu serwisy wideo online odwiedziło 119,6 milionaamerykańskich internautów - o 3,7 procenta więcej niż w marcu. Najednego użytkownika przypadły 64 klipy i 143 minuty poświęcone naoglądanie wideo online (odpowiednio o 5,3 i 4 procent więcej niż wmarcu).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Dzieci i nastolatki oglądają więcej wideo online niż dorośli