„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Mój Ogródek” stracił najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Ogródek”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w kwietniu 2017 roku wyniosła 98 956 egz. W porównaniu do kwietnia 2016 roku zmniejszyła się o 10,31 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego wynik uplasował się na poziomie 87 453 egz., po spadku o 9,07 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 0,73 proc. do 82 291 egz.
Piąty był „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w kwietniu br. na poziomie 37 439 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,24 proc.
W kwietniu 2017 roku w porównaniu do marca 2017 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotował „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 28,08 proc.
Z kolei najwięcej - 19,71 proc. - stracił „Mój Ogródek”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Mój Ogródek” stracił najwięcej