„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Magnolia” straciła najwięcej
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele pod względem spadków znalazła się „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 99 118 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2016 roku zwiększyła się o 0,03 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 68 758 egz., po spadku o 11,67 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,23 proc. do 59 730 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze średnią sprzedażą ogółem w pierwszym kwartale br. na poziomie 21 668 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 14,30 proc.
W marcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Mam Ogród”, wyniosła 108 673 egz., po spadku względem marca 2016 roku o 12,62 proc.
Podium uzupełniają: „Działkowiec” (105 335 egz.; w dół o 3,34 proc.) i „Przepis na Ogród” (71 858 egz.; - 11,62 proc. - największy w zestawieniu).
Jedyny wzrost w tym ujęciu, wynoszący 0,63 proc. do 46 629 egz., zanotował „Mój Ogródek” (Działkowiec). Również i tutaj najbardziej straciła „Magnolia” - było to 19,24 proc. do 24 400 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Magnolia” straciła najwięcej