SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziadek do Orzechów zajmie się obsługą Intersport w social media

Agencja reklamowa Dziadek do Orzechów wygrała przetarg firmy Intersport na obsługę aktywności w mediach społecznościowych w 2018 roku.

W ramach współpracy agencja Dziadek do Orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich działań w mediach internetowych marki Intersport.

Współpraca obejmuje opracowanie strategii komunikacji w kanałach social media, stworzenie key visuali, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych oraz planowanie mediów i pośrednictwo w ich zakupie.

Klient nie podaje szczegółów przetargu, ani liczby agencji, które brały w nim udział.

Dołącz do dyskusji: Dziadek do Orzechów zajmie się obsługą Intersport w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl