Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec
Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM, w internecie oferuje swoje usługi z zakresu PR, media relations i komunikacji w marketingu medialnym, chociaż tłumaczy, że obecnie się nimi nie zajmuje. - Być może podejmę tę działalność, kiedy nie będę już pracował w RMF FM. Na razie nie zamierzam - wyjaśnia.
Balawajder na stronie Dlamedia.info przedstawia swoją karierę dziennikarską i zapewnia: „Dzięki znajomości rynku, standardów i dostępnych formatów jesteśmy w stanie zaoferować przydatną analizę rynku mediów w Polsce i na świecie. Przeszkolimy, doradzimy opowiemy jak skutecznie komunikować do poprawy swojego wizerunku. Znamy reguły, którymi należy kierować się by odnieść sukces. Służymy skuteczną pomocą w zakresie poszukiwania nowoczesnych i nieszablonowych modeli promocji w marketingu medialnym”.
- Ponad rok temu założyłem jednoosobową działalność gospodarczą. Przez cały ten czas nie działałem w branży PR i będzie tak póki pracuję w RMF FM - odpowiada Balawajder na pytania portalu Wirtualnemedia.pl. - Działalność, o jakiej można przeczytać na stronie, być może podejmę, kiedy nie będę już pracował w RMF FMF. Na razie nie zamierzam. Moi przełożeni zostali o wszystkim poinformowani - podkreśla.
Marek Balawajder w RMF FM pracuje od 1997 roku, a dyrektorem informacji jest od września 2012 roku (więcej na ten temat).
Według Radio Track, od lutego do kwietnia br. udział RMF FM w rynku radiowym wynosił 24,5 proc. (zobacz dane wszystkich rozgłośni ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec