Dynamiczny Zygmunt III Waza i panorama Warszawy na opakowaniach Królewskiego
Puszki i butelki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) zyskały odświeżoną szatę graficzną, silniej eksponującą warszawski charakter marki. Identyfikację przygotowała agencja Wilk, a promujące ją materiały POS - agencja Men at Work.
Na odświeżonych puszkach i butelkach piwa Królewskie znajduje się bardziej dynamiczna i rzeczywista niż poprzednio sylwetka króla Zygmunta III Waza, w tle dodano rycinę panoramy Warszawy, a pozostałe elementy - medale i krawatka - przedstawione zostały w bardziej współczesny sposób.
Zmiana opakowań ma na celu wzmocnienie wizerunku Królewskiego jako marki warszawskiej oraz unowocześnienie jej.
- Nowa identyfikacja marki Królewskie została bardzo dobrze oceniona przez konsumentów i to zarówno regularnych jak i okazjonalnych. Doceniają oni to, że opakowanie zachowało swoje charakterystyczne elementy a jednocześnie zostało odświeżone i stało się bardziej atrakcyjne - przekonuje Magdalena Tondera, senior brand manager marki w Grupie Żywiec.
Zmiana obejmuje nie tylko puszki i butelki Królewskiego, lecz także materiały POS promujące markę. Nowe opakowania pojawiły się w sprzedaży w połowie lipca.
Nowe grafiki opakowań Królewskiego przygotowała agencja Wilk Studio, a materiały POS - agencja Men At Work.
Dołącz do dyskusji: Dynamiczny Zygmunt III Waza i panorama Warszawy na opakowaniach Królewskiego