DWS nowym klientem K2 Internet
K2 Internet rozpoczęła współpracę w zakresie interaktywnej komunikacji marketingowej z towarzystwem funduszy inwestycyjnych DWS Polska
W listopadzie agencja K2 Internet rozpoczęła współpracę w zakresie interaktywnej komunikacji marketingowej z towarzystwem funduszy inwestycyjnych DWS Polska. DWS Polska TFI S.A. jest jednym z liderów wśród firm zarządzających funduszami inwestycyjnymi w Polsce. Firma prowadzi działalność od 1997 roku i wchodzi w skład Grupy Deutsche Bank. Dzięki wysokiej skuteczności inwestowania oraz doskonałej organizacji jest laureatem łącznie 6 nagród przyznanych przez instytucje i czasopisma fachowe.
Umowa pomiędzy DWS i K2 Internet dotyczy przygotowania i realizacji strategii promocji i sprzedaży online funduszy rynku pieniężnego. Obejmie ona produktowy serwis WWW oraz akwizycyjne działania reklamowe w internecie.
Nawiązanie współpracy z DWS jest kolejnym efektem nowej strategii K2 Internet, zmierzającej do zdobycia pozycji zdecydowanego lidera w branży usług e-marketingowych. Stanowi też przejaw szczególnej koncentracji agencji na branży finansowej. Tylko w bieżącym roku, agencja zrealizowała już projekty e-marketingowe dla 4 klientów z sektora finansowego: Banku PBK BPH, Deutsche Bank PBC, GE Capital Bank oraz PZU Życie.
Grzegorz Kurowski, dyrektor marketingu K2 Internet, tak komentuje tę strategię:
"Branża finansowa daje szczególnie duże możliwości wykorzystania marketingowego potencjału internetu. Przykładowo, na rynku amerykańskim przypada na nią 1/7 całkowitych nakładów na reklamę i promocję w internecie. To już ogólnoświatowa prawidłowość, której przejawy dostrzec już można również w Polsce. Dlatego właśnie rozwój naszej wiedzy i pozycji w tym sektorze traktujemy priorytetowo.".
Dołącz do dyskusji: DWS nowym klientem K2 Internet