„Dwie korzyści dla zdrowia” reklamują Raphacholin Forte (wideo)
Trwa kampania reklamowa leku na niestrawność i zaparcia Raphacholin Forte (produkowanego przez Herbapol Wrocław). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jeden lek, dwie korzyści dla zdrowia!” - przygotowały firmy Goahead, Alvernia Studios i Effective Media.
Kampania Raphacholin Forte podkreśla, że preparat ten z jednej strony leczy objawy niestrawności, a z drugiej - w naturalny, fizjologiczny sposób pomaga przy zaparciach. Motywem reklam jest spotkanie grupy przyjaciół przy stole.
Akcja, prowadzona od początku listopada, obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w kanałach głównych i tematycznych) oraz apteki (displaye, ulotki poradnikowo-reklamowe, świąteczne standy).
Kreację kampanii przygotowała agencja Goahead, produkcją spotu zajęła się firma Alvernia Studios, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.
Dołącz do dyskusji: „Dwie korzyści dla zdrowia” reklamują Raphacholin Forte (wideo)