Dwa nowe kontrakty agencji Opcom
W marcu 2006 agencja interaktywna Opcom sfinalizowała dwa nowe kontrakty.
Do grona klientów dołączyły BRE Bank SA oraz Wydawnictwo Murator.
BRE Bank SA, zaliczany do grona najważniejszych instytucji finansowych w Polsce na podstawie rozpisanego w styczniu 2006 konkursu ofert wybrał agencję OPCOM.pl jako wykonawcę prezentacji multimedialnej poświęconej pakietom usług i produktów bankowych EFFEKT skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. W przetargu udział brały uznane polskie agencje interaktywne oraz tradycyjne agencje reklamowe.
Na potrzeby Wydawnictwa Murator agencja OPCOM.pl przygotowuje szatę graficzną nowego serwisu korporacyjnego, który oparty zostanie na systemie zarządzania treścią RedDot.
Efekty współpracy będą widoczne już w kwietniu.
Dołącz do dyskusji: Dwa nowe kontrakty agencji Opcom