SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej", zyskuje kino ioutdoor

Wpływy reklamowe dzienników w listopadzie 2008 roku spadły o 5proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Sporo straciła'Gazeta Wyborcza i 'Rzeczpospolita', zyskał "Fakt". W listopadziewięcej wydano tymczasem na reklamę w kinie i na outdoorze - raportWirtualnemedia.pl.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w listopadzie 2008 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 82,1 mln zł, czyli o 9,4 mlnzł wobec analogicznego okresu 2007 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 30,1 mln zł (spadeko 0,5 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" (Axel SpringerPolska) - 19,7 mln zł (wzrost o 3,3 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w listopadzie2008 roku 241 mln zł wobec 253 mln zł w 2007 roku (dane bezautopromocji).


Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy zinnymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!


bez autopromocji
Rok /MiesiącXI.2008
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety241 087 636 zł
GAZETA WYBORCZA82168 499 zł
POLSKA30067 994 zł
FAKT19714 348 zł
RZECZPOSPOLITA18984 713 zł
DZIENNIK18528 280 zł


bez autopromocji
Rok /MiesiącXI.2007
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety253 308 357 zł
GAZETA WYBORCZA91547 456 zł
POLSKA30549 720 zł
RZECZPOSPOLITA20101 607 zł
DZIENNIK19738 277 zł
FAKT16445 372 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

W listopadzie więcej wydano tymczasem na reklamę w telewizji,kinie, w radiu, na outdoorze i magazynach - podsumowanie wpływówreklamowych (z autopromocją).

z autopromocją
Rok /MiesiącXI.2007XI.2008
MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]
Telewizja1142 731 463 zł1367 894 078 zł
Radio189037 343 zł211316 459 zł
Gazety265489 962 zł251417 430 zł
Magazyny275079 193 zł278517 904 zł
Outdoor98756 345 zł103726 000 zł
Kina46793 523 zł66521 960 zł
Razem2 017 887 829 zł2 279 393 831 zł

Dołącz do dyskusji: Duży spadek wpływów reklamowych "Gazety Wyborczej", zyskuje kino ioutdoor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl