SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże wzrosty w reklamie radiowej. Eska Rock dwa razy więcej

Polskie stacje radiowe w maju br. cennikowo zarobiły z reklam 21,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty tych przychodów zanotowały Eska Rock, TOK FM i Jedynka.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wszystkie czołowe stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach więcej niż przed rokiem. Zdecydowanie największy wzrost tych wpływów - 94,6 proc. - osiągnęło Eska Rock (Grupa Radiowa Time). TOK FM (Agora) zarobiło więcej o 49,2 proc., Jedynka (Polskie Radio) - o 38,1 proc., a Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) - 30,5 proc.

>>> RMF RM miażdży konkurencję, rośnie Trójka

Mniej więcej takie wzrosty jak średnia dla wszystkich stacji osiągnęły liderujące w segmencie RMF FM (Grupa RMF), Radio ZET (Eurozet) i Trójka (Polskie Radio) - odpowiednio 22,4, 22 i 22,5 proc. Eska Poznań zarobiła z reklam więcej o 15,4 proc., Eska Warszawa - o 9,8 proc., a Eska Wrocław (wszystkie rozgłośnie należą do Grupy Radiowej Time) - o 3,9 proc.

>>> Złote Przeboje z największym wzrostem wśród sieci radiowych

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 V.2012V.2011
RMF FM101 875 925 zł83 249 340 zł
Radio ZET58 370 315 zł47 854 100 zł
Program III Polskiego Radia17 594 950 zł14 364 450 zł
Program I Polskiego Radia7 784 720 zł5 637 440 zł
Eska Rock6 350 540 zł3 262 390 zł
TOK FM5 562 740 zł3 729 305 zł
Eska Warszawa4 843 180 zł4 411 670 zł
Eska Wrocław4 833 238 zł4 652 338 zł
Eska Poznań4 215 978 zł3 651 488 zł
Eska Łódź3 885 084 zł2 976 762 zł
monitorowane stacje razem322 930 052 zł266 595 227 zł

Dołącz do dyskusji: Duże wzrosty w reklamie radiowej. Eska Rock dwa razy więcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MIS74
Przecież to są bzdury, przychody reklamowe w radio spadły o 20%.
odpowiedź