SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki na rynku pism motoryzacyjnych

W sierpniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadeksprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Lideremsegmentu był "Auto Świat", spada sprzedaż "Top Gear".

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (AxelSpringer Polska) wyniosła w sierpniu 2009 r. 105 455 egz., co wstosunku do sierpnia 2008 roku oznacza spadek o 3 proc. - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 104 077 egz. (wzrost o1 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "TopGear" (Burda Media Polska), który na polskim rynkuzadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w sierpniu 2009 r.wyniosła 76 652 (w dół o 15 proc.).

sierpień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Auto Świat*105455108 870
Motor*104077103 247
Top Gear76 65289 342
Auto ŚwiatPoradnik45 81839 449
Auto, Motor iSport37 61143 789
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych39 02645 610
Świat Motocykli31 85733 255
Magazyn RajdowyWRC7 7778 527
Automobilista-9 169

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącamożna stwierdzić, że najwięcej zyskał "Motor".

2009

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogółem
Auto Świat*105455100858
Motor*10407791 730
Top Gear76 65276 210
Auto ŚwiatPoradnik45 81845 182
Auto, Motor iSport37 61135 687
Auto - Moto MagazynZmotoryzowanych39 02634 318
Świat Motocykli31 85729 705
Magazyn RajdowyWRC7 7778 216
Automobilista-11 142




* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuływymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku pism motoryzacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl