SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże spadki na rynku miesięczników dla mężczyzn

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w kwietniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w kwietniu b.r. wyniosła 61 852 egz. i była o 17 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 501 egz. (spadek o 14 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu do kwietnia 2008 r. wzrosła o 4 proc. i wyniosła 50 910 egz.

kwiecień

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 61 852 74 241
Men's Health 60 501 70 315
Logo 57 704 77 783
Playboy 50 910 48 693


2009

kwiecień marzec
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 61 852 64 039
Men's Health 60 501 58 571
Logo 57 704 63 158
Playboy 50 910 52 017


W kwietniu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 37 817 egz., tracąc 35 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes 37 817 57 946
Businessman.pl 21 282 -


Porównując dane miesiąc do miesiąca największy spadek sprzedaży odnotował "Forbes".

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes 37 817 50 110
Businessman.pl 21 282 22 235

Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl