DUREX z Mmd Public Relations Poland
Agencja Mmd Public Relations Poland Sp. z o. o. wygrała przetarg na obsługę marki Durex w zakresie Światowego Raportu Durex 2002.
Mmd świadczyć będzie marce Durex pełen zakres usług public relations obejmujący media relations, monitoring prasy, mailing, przygotowywanie i organizację imprez.
Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest przygotowanie, realizacja i monitorowanie Światowego Raportu Durex 2002 w Polsce, który ruszył oficjalnie 20 sierpnia a zakończy się 29 września 2002 roku. Wyniki z 51 uczestniczących w projekcie państw, po porównaniu i analizie zostaną opublikowane w postaci Raportu Durex, tuż przed Światowym Dniem Walki z AIDS przypadającym 1 grudnia 2002.
"Naszym, celem, jako marki Durex jest propagowanie kultury zdrowotnej, również w aspekcie zapobiegania rozprzestrzenianiu się AIDS i innych chorób przenoszonych drogą płciową"- powiedziała Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex.
Tegoroczne badanie respondentów przeprowadzone będzie po raz pierwszy w trybie on-line, przy pomocy ankiety umieszczonej na stronie internetowej www.durex.pl . By zachęcić do wypełniania ankiety, Durex rozda nagrody wszystkim tym, którzy przyjdą w kolejne weekendy września do kafejek internetowych w Łodzi (14 września), Krakowie (21 września), Gdańsku (21 września), Warszawie i wypełnią ankietę. Ostatnia z organizowanych przez Durex imprez promocyjnych odbędzie się 28 września w Warszawie w Centrum Rozrywki Atomic w Galerii Mokotów. Gościem honorowym spotkania będzie Prof. Zbigniew Lew Starowicz.
Dołącz do dyskusji: DUREX z Mmd Public Relations Poland