Duetka Familijna reklamowana jako „duet idealny”
Marka słodyczy Odra rozpoczęła nową kampanię promującą Duetkę Familijną z nowej limitowanej edycji. Działania pod hasłem „Duet Idealny” obejmują outdoor, internet oraz prasę.
„Najlepiej Razem” to motto, pod którym prowadzona jest komunikacja marki Odra. Ostatnia jej kampania w tym duchu była realizowana jesienią ub.r.
Aktualna kampania nowej Duetki Familijnej i jej hasło przewodnie „Duet Idealny” jest ich kontynuacją. Marka skupia najlepsze historie z ludźmi w roli głównej, zaprasza ich do wspólnego tworzenia momentów, którymi warto się dzielić i o których warto pamiętać.
Komunikacja obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w kilku miastach Polski (backlighty i citylighty), współpracę z influencerami (Instagram) a także działania w prasie konsumenckiej i branżowej. Kampania wsparta jest konkursami na portalach Viva.pl i Polki.pl.
Wsparcie PR oraz koordynację działań z infuencerami prowadzi agencja Coollective. Reklamę na nośnikach zewnętrznych realizuje AMS.
Dołącz do dyskusji: Duetka Familijna reklamowana jako „duet idealny”