Po wakacjach druga seria „Ucha Prezesa”. Pierwszy sezon zakończy się dwoma płatnymi odcinkami specjalnymi
Serial „Ucho Prezesa” wróci z nowym sezonem po wakacjach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie liczył 14 odcinków (podobnie jak sezon pierwszy), emisja zacznie się we wrześniu. W obu seriach będą też dwa końcowe odcinki, dostępne za dodatkową opłatą.
Producent serialu - ShowMax - informuje, że przed nami w sumie jeszcze cztery odcinki pierwszego sezonu: dwa ogólnie dostępne i dwa dla osób, które wykupiły abonament. - Najnowszy odcinek pokazaliśmy w czwartek, 6 kwietnia. Potem tydzień przerwy i 20 kwietnia zaprezentujemy kolejny odcinek. Ostatni z tych, które będą ogólnie dostępne na YouTube, będzie miał premierę 27 kwietnia - informuje Magdalena Marzec odpowiadająca za komunikację w ShowMax.
Oprócz odcinków ogólnie dostępnych, 11 i 18 maja w ShowMax pojawią się dwa odcinki specjalne, przygotowane z myślą o użytkownikach tego serwisu, które nie zostaną udostępnione za darmo na YouTube. Będzie to zwieńczeniem pierwszego sezonu.
Po wakacyjnej przerwie we wrześniu „Ucho Prezesa” powróci na tych samych zasadach - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartki premiera będzie na serwisie, dla abonentów ShowMax, w poniedziałek - na serwisie YouTube. Znowu będzie 14 odcinków, plus dodatkowe dwa specjalne odcinki na finał serii. Decyzja w tej sprawie zapadła już na poziomie kierownictwa ShowMaxu.
Od poniedziałku na YouTube dostępny jest 11 odcinek serialu, pt. „Po kolędzie”. Wprowadzono w nim dwie nowe osoby: Krzysztofa Pendereckiego i o. Tadeusza Rydzyka, który przychodzi do gabinetu prezesa z prośbą o dotację na sieć z pieczarkarni.
Pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” zanotował jak dotąd ponad 8,3 mln wyświetleń, drugi - 6,9 mln, trzeci - 7,5 mln, czwarty - 7,2 mln, piąty - 4,8 mln, szósty - 4,3 mln, siódmy - 4,2 mln, ósmy - 4,8 mln, dziewiąty - 4,4 mln, dziesiąty - 3,2 mln a ostatni - 2,5 mln.
ShowMax został udostępniony w Polsce w środę 15 lutego br. W ofercie serwisu znajdują się polskie i zagraniczne filmy i seriale, a także popularny miniserial internetowy „Ucho prezesa”. Miesięczny dostęp do strony kosztuje 19,90 zł, przy czym przez 14 dni można ją testować za darmo.
Po dwóch miesiącach działania w Polsce serwis ShowMax mógł się pochwalić rozpoznawalnością na poziomie 35 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez MEC.
Start polskiej wersji ShowMaxa wspiera kampania reklamowa oparta na spocie, w którym wspólnie z Ewanem McGregorem występują aktorzy znani m.in. z ostatnich filmów Patryka Vegi, a także sam reżyser.
Dołącz do dyskusji: Po wakacjach druga seria „Ucha Prezesa”. Pierwszy sezon zakończy się dwoma płatnymi odcinkami specjalnymi