„Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja
Drugą serię „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 330 tys. mniej niż pierwszą edycję pokazywaną wiosną br. TVN w czasie emisji serialu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,43 mln zł. Najnowszy sezon w Player.pl dotąd miał już ponad 6 mln wyświetleń.
Średnia oglądalność drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 w okresie od 5 września do 28 listopada br., wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 października br. Oglądało go 1,93 mln osób.
TOP3 | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
03-10-2016 | 21:29:46 | 22:25:37 | 1 930 153 | 14,05% |
21-11-2016 | 21:30:37 | 22:26:38 | 1 919 514 | 13,82% |
10-10-2016 | 21:29:47 | 22:26:13 | 1 874 189 | 13,69% |
Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., oglądało 2,05 mln osób, przy udziale wynoszącym 15,20 proc. w 4+ oraz 17,16 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 330 tys. widzów.
Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,71 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,19 proc. oraz 17,84 proc. udziału. W tym ujęciu widownia TVN niemal się nie zmieniła, choć zauważalnie spadł udział stacji w grupie komercyjnej.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział ukształtował się na poziomie 13,81 proc. Druga była TVP2 (kulisy „M jak miłość”, „Bake off - Ale ciacho!” i „Jedyna szansa”; 13,63 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV i quizy z cyklu „Wielki test”; 8,30 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem za Polsatem. Dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polsat | 1 883 648 | 13,81% | 1 060 885 | 18,14% | 1 459 440 | 17,04% |
TVP2 | 1 858 439 | 13,63% | 683 395 | 11,68% | 1 032 433 | 12,06% |
TVN - Druga szansa 2 | 1 722 195 | 12,63% | 839 113 | 14,35% | 1 234 822 | 14,42% |
TVP1 | 1 131 333 | 8,30% | 407 811 | 6,97% | 648 281 | 7,57% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 17,43 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria z reklam przyniosła 16,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Obyczajowa produkcja miała bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie 13 odcinków drugiego sezonu miało łącznie dotychczas ponad 6 mln wyświetleń.
TVN zdecydował o kontynuacji „Drugiej szansy”. Trzecia seria produkcji trafi na antenę stacji wiosną 2017 roku.
Fabuła serialu skupia się wokół Moniki (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), producentki filmowej i agentki gwiazd, która po skandalu, próbuje na nowo poukładać sobie życie i odbudować karierę.
W obsadzie znajdują się także: Bartłomiej Topa, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Bartłomiej Świderski, Magdalena Boczarska, Tamara Arciuch, Wojciech Mecwaldowski, Maciej Musiałowski i Magdalena Berus.
„Druga szansa” to pierwsza wspólna produkcja stacji TVN i ATM Grupy.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja
prawo agaty to był serial, jedyny jaki tvn-owi się udał.
tak więc nic dziwnego że ten gniot stracił widzów bo ludzie mają od dawna dość Kożuchowskiej ona się pcha do wszystkiego a jej gra aktorska jest żenująca i sztuczna i nudna