Druga seria „Warsaw Shore” z mniejszą widownią
Druga edycja reality-show „Warsaw Shore” gromadzi mniej widzów niż pierwsza seria. Nadal jednak program daje MTV pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży i osiąga udział kilkanaście razy wyższy od średniej stacji.
Premierowe odcinki “Warsaw Shore 2” oglądać można w MTV Polska w niedziele o godz. 23.00 począwszy od 20 kwietnia br.
Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 122 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,57 proc. udziału w grupie 4+ i 5,12 proc. w docelowej dla MTV grupie 13-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy miał tylko 69 tys. widzów, a trzeci już - 214 tys. Reality-show notuje też udział w rynku wielokrotnie wyższy od dobowego udziału MTV Polska, który w okresie od 20 kwietnia br. do 4 maja br. wynosił odpowiednio 0,13 proc. i 0,53 proc.
Widownia „Warsaw Shore” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 13-29 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
20-04-2014 | 69 130 | 0,82% | 2,24% |
27-04-2014 | 88 906 | 1,18% | 6,10% |
04-05-2014 | 213 912 | 2,91% | 8,10% |
średnia | 122 127 | 1,57% | 5,12% |
W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” stacja MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,34 proc. plasuje się Viva Polska, a kolejne lokaty zajmują stacje muzyczne: Eska TV (0,20 proc.) i 4fun.tv (0,16 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów w grupie 13-29.
Oglądalność programu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 13-29 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
MTV Polska - WS | 122 127 | 1,57% | 5,12% |
Viva Polska | 26 297 | 0,34% | 1,03% |
Eska TV | 15 751 | 0,20% | 0,92% |
4fun.tv | 12 708 | 0,16% | 0,03% |
Druga odsłona „Warsaw Shore” cieszy się jednak mniejszą popularnością niż pierwsza odsłona produkcji. Trzy jej pierwsze odcinki, pokazane w listopadzie ub.r., gromadziły średnio 140 tys. widzów, co przełożyło się na 1,89 proc. udziału w grupie 4+.
„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. W drugiej edycji występuje siódemka osób znanych z pierwszej edycji oraz trzej zupełnie nowi bohaterowie.
Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Druga seria „Warsaw Shore” z mniejszą widownią