Druga rocznica powstania i awanse w Gravis PR
W kwietniu mija druga rocznica powstania Gravis Public Relations. W tym okresie agencja rozszerzyła swoją bazę kluczowych klientów, zwiększyła zatrudnienie konsultantów z trzech do ośmiu, zacieśniła współpracę z Burson-Marsteller oraz przeprowadziła się do większego biura... z parteru na pierwsze piętro budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Rocznicowe podsumowania zaowocowały też awansami konsultantów: Andrzej Godewski został dyrektorem ds. mediów, a Katarzyna Anyżewska-Sak menedżerem Gravis PR.
Andrzej Godewski z wykształcenia jest dziennikarzem. Przez kilka lat pracował w tygodniku Wprost i w Życiu Warszawy. Public relations zajmuje się od sześciu lat. Przez cztery lata był menedżerem działu mediów w Burson-Marsteller Poland.
Katarzyna Anyżewska-Sak zawodowo zajmuje się PR od czterech lat. Wcześniej pracowała w dziale korporacyjnym Burson-Marsteller Poland i w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową. Z wykształcenia jest ekonomistką.
Agencja Gravis PR powstała w marcu 2001 roku, po tym jak agencja Burson-Marsteller zamknęła swoje biuro w Warszawie. Gravis PR jest wyłącznym przedstawicielem (exclusive affiliate representative) sieci Burson-Marsteller w Polsce. Niedawno Gravis PR nawiązał współpracę z Sudler & Hennessey globalną agencją wyspecjalizowaną w komunikacji medycznej. Kluczowymi klientami Gravis PR są m.in.: Danone, Bank Pekao SA, Philip Morris Polska S.A., British-American Tobacco Polska S.A., SAP Polska i Boehringer Ingelheim. Razem z personelem administracyjnym agencja zatrudnia 12 osób.
Dołącz do dyskusji: Druga rocznica powstania i awanse w Gravis PR