SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Droższe reklamy w Trójce

Średnio o 2 proc. wzrosną ceny reklam w Programie Trzecim Polskiego Radia. Nowy cennik obowiązywać będzie od 10 listopada.

Najdroższy 30 sekundowy spot od poniedziałku do piątku jest między godz. 8-9 i wynosi 4,5 tys. zł. 3,8 tys. kosztuję między 7-8 i między 9-10. Między 16-17 reklama kosztuje 2,5 tys. zł. W paśmie wieczornym najdroższa jest między 20-21 i kosztują 400 zł.

W weekendy 1,8 tys. trzeba zapłacić za reklamę w godz. 10-10.30. Między 14-15 800 zł. Po godzinie 20 reklama kosztuje 400 zł.

- 2-procentowa podwyżka cen emisji reklam w Programie Trzecim, wynika z rosnącego zainteresowania reklamodawców tym medium. Jednocześnie ma na celu dostosowanie cen do aktualnej sytuacji na rynku radiowym przy zachowaniu atrakcyjnych kosztów dotarcia do grup celowych reklamodawców Programu Trzeciego - komentuje wprowadzone zmiany Elżbieta Szymańska, szef działu wsparcia sprzedaży PR3.

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Trójce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl