Droższe reklamy w Polsacie, najwyższe ceny przy „Mega Hicie” i „Pogodzie”
W cenniku reklamowym Polsatu na luty większość stawek jest od kilku do kilkunastu proc. wyższa niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” oraz przy niedzielnej „Pogodzie”.
Emisja 30-sekundowego spotu w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” kosztuje maksymalnie 50,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów). W ub. roku reklamy o tej samej porze w poniedziałkowe wieczory kosztowały maksymalnie 38,9 tys. zł
Niewiele mniej trzeba zapłacić za spot przy prognozie pogody w niedzielny wieczór - nawet 50,4 tys. zł. Mniej kosztują reklamy przy „Pogodzie” w dni powszednie - najwyżej 37,6 tys. zł (wobec 33,9 tys. zł rok temu).
Na spot przed „Wydarzeniami” w dni powszednie trzeba wydać do 39,3 tys. zł (35,6 tys. zł rok temu), a w niedziele - 36,3 tys. zł. Z kolei reklama przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 39,3 tys. zł (32,3 tys. zł w ub.r.) w dni powszednie i do 48,7 tys. zł w niedziele.
Z Polsatowskich seriali wciąż najdroższą reklamowo pozycją jest „Pierwsza miłość” - za 30 sek. film trzeba zapłacić 37,6 tys. zł (38,7 tys. zł w ub.r.). Z kolei reklama przy „Świat według Kiepskich” kosztuje maksymalnie 35,6 tys. zł (podczas gdy rok temu - 31,1 tys. zł).
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv opublikowało cennik reklamowy na luty br. TVN Media i Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zrobiły to w miniony piątek.
Według danych Nielsen Audience Measurement, Polsat był wśród stacji telewizyjnych liderem pod względem wpływów z reklam w 2015 roku - zarobił na nich cennikowo ponad 3,4 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Polsacie, najwyższe ceny przy „Mega Hicie” i „Pogodzie”