Drożeją reklamy w TVN - najwięcej kosztują spoty przy „Masterchef Junior”, „Kuchennych Rewolucjach” i „Hipnozie”
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na marzec ceny spotów są średnio kilka procent wyższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują reklamy przy kulinarnym show „Masterchef Junior”, „Kuchennych Rewolucjach” i „Hipnozie”.
Spot przy programie „Masterchef Junior” wyceniono na 62 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). To 2,8 tys. zł więcej niż rok temu.
Niewiele tańsza jest reklama przy „Kuchennych Rewolucjach” - to wydatek rzędu 57,1 tys. zł (4,3 tys. zł drożej niż rok temu).
53,6 tys. zł trzeba zapłacić z kolei za reklamę w bloku obok programu „Hipnoza”, który zagości na antenie TVN w sobotnie wieczory.
Nieznacznie mniej, bo 51,7 tys. zł kosztuje spot przy niedzielnych „Faktach” (wobec 47 tys. zł przed rokiem). Tańsze są spoty przy tym serwisie informacyjnym w dni powszednie - kosztują 48,7 tys. zł, czyli dokładnie tyle samo co w marcu 2017 roku.
Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się przy programie „Agent Gwiazdy” muszą liczyć się z wydatkiem 49,2 tys. zł za pojedynczy spot (3,6 tys. zł drożej niż w ub.r.).
Cena spotu przy talk show „Kuba Wojewódzki” wynosi z kolei 36,2 tys. zł, a przy nowej pozycji programowej stacji - „Irona Majdan” (emisja w poniedziałkowy wieczór) - 33,4 tys. zł.
Wśród seriali, które nadaje TVN najdroższą reklamowo pozycją jest pokazywana we wtorki „Diagnoza” - spot przy niej wyceniono na 46,5 tys. zł.
4,2 tys. zł mniej – bo 42,3 tys. zł - kosztuje reklama przy „Drugiej szansie” (w ub.r. 43,5 tys. zł). Natomiast za emisję filmu reklamowego przy „Na Wspólnej” trzeba zapłacić 44,9 tys. zł (przed rokiem 43,7 tys. zł).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w TVN - najwięcej kosztują spoty przy „Masterchef Junior”, „Kuchennych Rewolucjach” i „Hipnozie”