SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy konkurent Rossmana i Hebe. Tak wygląda polski sklep drogerii dm

Niemiecka sieć dm Drogerie Markt otworzyła pierwszy sklep w Polsce - ruszył on we Wrocławiu. Dzień wcześniej uruchomiono sklep internetowy marki. Sieć w Polsce konkurować będzie przede wszystkim z Rossmanem, Hebe i Superpharm, które mają już ugruntowaną pozycję na naszym rynku.

Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie w tym mieście w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134, w czwartek 21 kwietnia otwarto pierwszy sklep dm w naszym kraju. Kolejne placówki niemieckiej sieci mają powstać m.in. w Lubaniu czy Lesznie.

- Otwarcie drogerii we Wrocławiu jest dla nas ważnym wydarzeniem i początkiem zupełnie nowego rozdziału. Bardzo byliśmy ciekawi reakcji klientów. Frekwencja przeszła nasze oczekiwania, ponad tysiąc osób z entuzjazmem sięgnęło po produkty dm. Chcemy, żeby to początkowe zainteresowanie przerodziło się w długotrwałą relację z naszymi klientami - mówi Markus Trojansky, general manager dm w Polsce.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Jest też osobny dział z artykułami dziecięcymi. dm sprzedaje zarówno produkty marek własnych, takich jak Balea czy alverde, jak i będzie współpracował z polskimi producentami.

Na dzień przed oficjalnym otwarciem drogerii we Wrocławiu ruszyła też polska wersja internetowego sklepu dm. Sklep oferuje darmową dostawę przy zakupach od kwoty 222 zł. Poniżej tej kwoty koszt dostawy kurierskiej wynosi 11,95 zł.

Sieć dm ma unikalną politykę cenową. Gwarantuje, że ceny nie będą się zmieniały w krótkich odstępach czasu. - Nasza gwarancja dotyczy całego asortymentu, czyli wszystkich produktów dostępnych w dm, a nie tylko wybranych - podaje dm na swojej stronie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polacy-brak-bojkot-firm-ktore-zostaly-w-rosji-po-jej-agresji-na-ukraine-auchan-leroy-merlin-decathlon ##

Drogeria promowana na billboardach i w internecie

Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte jest kampanią reklamową z wykorzystaniem billboardów, reklam internetowych oraz komunikacji w social mediach (Facebook i Instagram). Za adaptację materiałów na rynek polski odpowiada agencja Freundschaft.

dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie - posiada łącznie ponad 3,8 tys. sklepów. Polska jest dla niego 14. rynkiem.

Liderem rynku drogerii w Polsce jest sieć Rossmann, który posiada w naszym kraju już ponad 1,5 tys. sklepów. Hebe ma w Polsce ponad 250 drogerii, a Super Pharm - 78.

 

Dołącz do dyskusji: Nowy konkurent Rossmana i Hebe. Tak wygląda polski sklep drogerii dm

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zycklon B
i znowu zamiast polskich produktow bedzie tylko „niemiecka chemia”
0 0
odpowiedź