SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droga Roberta Lewandowskiego do sukcesu w spocie Huawei (wideo)

W pierwszym spocie marki Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego pokazywana jest trudna droga piłkarza do sukcesu sportowego. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Leomek Hatoda’a, Isobar Poland i OMD.

W spocie Robert Lewandowski odpowiada, jak udało mu się mimo przeszkód w dzieciństwie i młodości stać się piłkarzem światowej klasy. Ujęcia retrospektywne przeplatają się z autentycznymi fotografiami z młodości Lewandowskiego. Zawodnik korzysta przy tym ze smartfona Huawei P8.

W kampanii sloganowi głównemu marki Huawei: „Make it possible”, towarzyszy hasło: „Wygrywając dziś, wygrywasz jutro”.

Lewandowski w ramach podpisanej właśnie umowy przez najbliższy rok będzie promował urządzenia Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

W Polsce akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz BTL.

Kreację reklam zajęła się izraelska agencja Leomek Hatoda’a (należąca do sieci TBWA). W Polsce za działania w social media odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Droga Roberta Lewandowskiego do sukcesu w spocie Huawei (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Marna ta reklama strasznie. Żadnego związku między jego osiągnięciami a tą chińską firmą w niej nie widzę.
odpowiedź
User
Darek
Tak, słabo wyprodukowana i słaba reżyseria, niestety. Koncept dobry, klasyczny, ale jakoś tak nieświeżo podany, że - nudny. Niedobre zdjęcia "rodziny" Lewandowskiego, banalne zdjęcia "dryblowania", słabe to i banalne.
odpowiedź
User
Doro
To już wiem dlaczego tak cicho o reklamie z Karolem Bieleckim, która była pierwsza. a tak mało o niej piszecie, a wszystko jest w niej lepsze!
odpowiedź