Droga Roberta Lewandowskiego do sukcesu w spocie Huawei (wideo)
W pierwszym spocie marki Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego pokazywana jest trudna droga piłkarza do sukcesu sportowego. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Leomek Hatoda’a, Isobar Poland i OMD.
W spocie Robert Lewandowski odpowiada, jak udało mu się mimo przeszkód w dzieciństwie i młodości stać się piłkarzem światowej klasy. Ujęcia retrospektywne przeplatają się z autentycznymi fotografiami z młodości Lewandowskiego. Zawodnik korzysta przy tym ze smartfona Huawei P8.
W kampanii sloganowi głównemu marki Huawei: „Make it possible”, towarzyszy hasło: „Wygrywając dziś, wygrywasz jutro”.
Lewandowski w ramach podpisanej właśnie umowy przez najbliższy rok będzie promował urządzenia Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
W Polsce akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz BTL.
Kreację reklam zajęła się izraelska agencja Leomek Hatoda’a (należąca do sieci TBWA). W Polsce za działania w social media odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Droga Roberta Lewandowskiego do sukcesu w spocie Huawei (wideo)