'Dress for the moment'
Firma "New Yorker" rozpoczęła w telewizji wielką kampanię reklamową.
Od dzisiaj spot, który został przygotowany przez New Yorker we współpracy z agencją reklamową "Philipp und Keuntje" z Hamburga, będzie prezentowany w mediach w całej Europie.
Zdjęcia zostały nakręcone w scenerii wydm południowoafrykańskich. Reklamę reżyserował znany reżyser Philipp Stölzl, znany chociażby z Videoclipów nakręconych dla Madonny, Anastazji, a-ha i Evanescence. Jako reżyser był wielokrotnie nagradzany. Philipp Stölzl współpracuje z wieloma znanymi firmami, między innymi Sony, Rolex i Premiere.
Kampania reklamowa New Yorker obejmie media, które swoje programy adresują do najsilniejszej grupy odbiorców, klientów New Yorker. 30-sekundowy spot pokazany zostanie w MTV i VIVA (do 15 grudnia). Od 18 listopada kampania obejmie także wszystkie znane kina i mulitplexy. Łącznie spot zostanie pokazany w 1500 salach kinowych w całej Europie.
Spot ten będzie można zobaczyć nie tylko w polskich kinach i w polskiej telewizji, ale także w innych krajach, w których New Yorker ma swoje sklepy. Należą do nich: oprócz Polski i Niemiec, także Belgia, Dania, Chorwacja, Holandia, Austria, Rosja, Szwajcaria, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy i Węgry.
Dołącz do dyskusji: 'Dress for the moment'