Draft FCB już bez Ad Fabriki
Agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika skróciła swoją nazwę do Draft FCB. W analogiczny sposób zmieniła się jej identyfikacja wizualna.
Człon „Ad Fabrika” funkcjonował w nazwie agencji Draft FCB + Ad Fabrika od 2000 roku, kiedy polski oddział globalnej agencji FCB połączył się z agencją Ad Fabrika, założoną w latach 90. przez Roberta Sieradzkiego i Andrzeja Maruszeczko, i powstała Ad Fabrika FCB. W 2006 roku sieć FCB globalnie połączyła się z agencją Draft, w efekcie czego w Polsce nazwę agencji zmieniono na Draft FCB + Ad Fabrika.
- To dla nas szczególny moment, bo historia Ad Fabriki jes nawet dłuższa niż nasza nazwa, której z biegiem lat przybywało kolejnych liter - podkreśla Marcin Godlewski, business development director i p.o dyrektora zarządzającego agencji. - Nigdy nie zapomnimy o naszych osiągnięciach z Ad Fabriką, ale pora iść dalej, odtąd jako Draft FCB - dodaje.
- Poprzednia nazwa od dłuższego czasu powodowała wiele komplikacji, bo obecne w niej były trzy marki. W rezultacie część klientów nazywała nas w skrócie nadal Ad Fabryka część Draft FCB, a niektórzy FCB - opisuje Godlewski. - Jesteśmy częścią globalnej agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej. Dlatego też zależy nam aby budować jedną spójną markę - zaznacza.
Skróceniu nazwy nie towarzyszą żadne zmiany personalne ani strukturalne w agencji.
Dołącz do dyskusji: Draft FCB już bez Ad Fabriki