Dr Premio: Dbaj o niego& jak o siebie samego
W poniedziałek, 15 października br. ruszy zimowa kampania Premio -promująca ogólnopolską sieć serwisów samochodowych pod hasłem "Dbajo niego& jak o siebie samego".
Klienci sieci Premio na terenie całego kraju mogą - w ramachkampanii - kupić po promocyjnych cenach opony, felgi orazakumulatory, a przy wymianie oleju w samochodzie na Castrol 5W40czeka na nich niespodzianka - piłka EURO UEFA 2008.
"Celem kampanii jest zachęcenie kierowców do korzystania zprofesjonalnych usług oraz wszechstronnej oferty sieci Premio, atakże uświadomienie im, że zima to czas, w którym każdy kierowcapowinien szczególnie zadbać o swój samochód. Tylko dobrzeprzygotowane auto, m.in. wyposażone w opony zimowe, pozwala nabezpieczną jazdę w trudnych zimowych warunkach" - powiedział PiotrNowakowski, Premio Business Development Manager.
Na potrzeby kampanii przygotowano reklamy prasowe, internetoweoraz radiowe, w których Dr Premio zaleca wymianę opon.
Reklamy pojawią się w ogólnopolskich wydaniach "GazetyWyborczej", "Faktu" i "Dziennika", w prasie motoryzacyjnej: "AutoŚwiat", "Motor" i "Auto Moto" oraz w dziennikach lokalnych.Kampanię prasową dodatkowo wspierają reklamy radiowe, które zostanąwyemitowane w 28 rozgłośniach, w tym w dwóch ogólnopolskich (RadiuZet i RMF FM). Z kolei reklamy internetowe znajdą się w najbardziejpopularnych portalach motoryzacyjnych.
Klienci serwisów fast-fit Premio w ramach kampanii mogą kupić wpromocyjnych cenach opony marek: Goodyear, Dunlop, Fulda czyDębica, felgi R.Tec, Alcar oraz akumulatory VARTA.
Kampania potrwa do 30 listopada. Kreację przygotowała należącado Grupy STGR agencja EgoID. Zakupem mediów zajął się dom mediowyUniversal McCann.
Dołącz do dyskusji: Dr Premio: Dbaj o niego& jak o siebie samego