Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory
Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy z Media Direction OMD do agencji Business Factory.
W wyniku przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca tego roku odpowiada - dla firmy Dr. Oetker - za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych.
Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. Ta agencja wciąż jest jednak odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów do kampanii marketera.
Marketer wyjaśnia, że zdecydował się na współpracę z Business Factory ze względu na know-how oraz nieszablonowe podejście.
Międzynarodowa agencja Business Factory, do której należy platforma ROI Hunter to oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.
W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory